گروه مهندسی پیشتاز شهر تهران

تعمیرات درب اتوماتیک,تعمیرات درب کنترلی,تعمیرات درب شیشه ای اتوماتیک,تعمیرات جک درب اتوماتیک,تعمیرات درب شیشه ای

تعمیر وفروش دربهای اتوماتیکی,09128345066,پیشتاز شهر

برای تماس لمس نمائید 09128345066

درب اتوماتیک و کاربرد و ضرورت استفاده از آن

 

در دنیای جدید و مدرن ساخت و ساز، زیبایی و سهولت از یک طرف و بهینه سازی در مصرف انرژی از طرف دیگر موجب گردیده تا طراحان المان های یک ساختمان تغییراتی را در کار خود ایجاد نمایند.

یکی از این تغییرات بسیار مهم در این زمینه ساخت و تولید درب اتوماتیک میباشد که در دهه اخیر استفاده از آن بسیار متداول بوده و بیشتر برج های مسکونی، بانک ها، بیمارستان ها و ... به درب اتوماتیک مجهز شده اند. شکل و نوع پیاده سازی جک پارکینگی با توجه به کاربری آن ها متفاوت است اما در نهایت این تکنولوژی یعنی درب اتوماتیک امروزه مورد استقبال عموم قرار گرفته است. در حال حاضر انواع این درب ها بر اساس نیاز و درخواست مشتریان موجود و قابل ارائه می باشد. برای اطلاع بیشتر می توانید با کارشناسان در این مجموعه درباره درب اتوماتیک تماس بگیرید و مشخصات ساختمان و محل مورد نظر جهت نصب درب را مطرح نمایید. کارشناسان ما با توجه به تعدد پروژه ها و تجربه و علم کافی در این زمینه بهترین پیشنهاد را به شما تقدیم خواهند کرد.

 

چگونگی کارکرد درب اتوماتیک , جک پارکینگی

درب اتوماتیک جزء درب هایی هستند که به صورت هوشمند باز و بسته می شوند. درب اتوماتیک یا به عبارتی جک پارکینگی به دو صورت مورد استفاده قرار می گیرند: استفاده از ریموت دستی و یا استفاده از حسگر چشمی. درب های جک دار (هیدرولیکی، پنوماتیک و گیربکسی) که در دسته درب اتوماتیک قرار دارد، با بهره گیری از سیستم هیدرولیکی و الکترومکانیکی، با استفاده از یک ریموت دستی در مواقع لازم باز و بسته می شوند. از این درب ها برای سهولت تردد و امنیت در پارکینگ ها استفاده می شود. درب های کشویی شیشه ای، از حسگری استفاده می کنند که با تشخیص حرکت در مقابل درب، به طور اتوماتیک باز می شوند، این درب ها در مکان هایی مانند بیمارستان ها، فروشگاه ها، بانک ها و... کاربرد دارند.

انواع درب اتوماتیک - جک پارکینگی

درب اتوماتیک همانند سایر محصولات این شرکت  از چند نوع تشکیل شده است که در این بخش به معرفی هر یک از این محصول پرداخته ایم. انواع جک پارکینگی شامل درب اتوماتیک هیدرولیکی - درب اتوماتیک پنوماتیک - درب اتوماتیک گیربکسی می شود که هر کدام از این محصول دارای خاصیت های متفاوت می باشد.

درب اتوماتیک هیدرولیکی - جک پارکینگی هیدرولیکی

در درب اتوماتیک هیدرولیکی، از نیروی تحت فشار سیالات (عموماً روغن غلیظ غیر قابل تراکم) استفاده می شود. مزیت عمده استفاده از درب اتوماتیک هیدرولیکی، قدرت بسیار بالای آن و امکان وجود نیرو، فشار، گشتاور و  حرکت  یکنواخت آن است که کار را برای به حرکت درآوردن درب های سنگین، راحت می کند، به علاوه باعث می شود حرکت درب آرام و بدون لرزش باشد. در حالی که این سیستم یعنی جک پارکینگی هیدرولیکی استهلاک بسیار پایینی دارد، اما باید به سرویس و نگهداری پرهزینه آن توجه نمود. درب اتوماتیک هیدرولیکی برای مکان هایی که تردد بسیار زیاد و وزن درب بسیار بالاست، معمولا درب اتوماتیک هیدرولیکی نیاز به قفل برقی نیز دارد که باید به صورت جداگانه تهیه گردد.استفاده می شود؛ مانند درب کارخانه ها، مجتمع های مسکونی بزرگ و... .

 

درب اتوماتیک پنوماتیک - جک پارکینگی پنوماتیک

در درب اتوماتیک پنوماتیک، نیروی تحت فشار باد، تامین کننده انرژی مورد نیاز جک ها برای به حرکت در آوردن درب ها ست. مصرف انرژی در جک پارکینگی پنوماتیک پایین می باشد و چون با سیستم های بادی کار می کنند، قابل اعتماد هستند؛ به این خاطر که در مکان های خطرناکی که امکان سیم کشی دور تا دور قابِ در وجود ندارد، می توان از درب اتوماتیک پنوماتیک استفاده کرد. همچنین جعبه کنترل که شامل دریچه و مدار زمانبندی است، در خارج از محل تنظیم می گردد. از دیگر مزایای آن می توان به حرکات آرام و بی صدا و نصب و تنظیم ساده آن اشاره نمود.این گونه جکهای درب اتوماتیک پارکینگ در گذشته استفاده زیادی داشته اند که در حال حاضر می توان به طور قطع گفت که در هیچ کجا استفاده نمی شوند. 

درب اتوماتیک گیربکسی یا الکترومکانیک

این نوع از درب اتوماتیک، با نیروی موتور برقی کوچکی که داخل جک به کار گرفته شده است کار می کنند، این نیرو از جک ها به گیربکس منتقل شده و نهایتا باعث حرکت درب می شود. از بزرگترین مزایای درب اتوماتیک گیربکسی جدا بودن بخش مکانیکی و الکترونیکی، تابلو فرمان کوچک و نیاز کم به سرویس و نگهداری می باشد. به دلیل کارکرد چرخ دنده ها، استهلاک سیستم نسبت به سیستم های هیدرولیکی بالاتر بوده و آسیب پذیری آن در برابر فشار بیشتر است.

بهترین درب اتوماتیک پارکینگ

اینکه چه جک یا موتور درب اتوماتیک می تواند بهترین گزینه برای نصب در ساختمان باشد، کاملا بستگی به نوع درب پارکینگ، وزن و شرایط ویژه ان دارد. گاهی برای یک درب دو لنگه، جک درب اتوماتیک با قدرت زیر 250کیلو گرم کافیست . اما گاهی یک جک یا موتور پر قدرت هیدرولیکی هم نمی تواند مناسب برخی از دربهای پارکینگ باشد. پس قبل از خرید می توانید از کارشناسان فروشگاه دی سی ای کالا مشاوره لازم را دریافت نمایید.

خرید درب اتوماتیک پارکینگ

خوشبختانه کمپانی های زیادی در ایران و خارج از ایران در ساخت و عرضه درب اتوماتیک پارکینگ فعالیت می کنند. این موضوع باعث می شود تا دست خریدار برای انتخاب بهترین خرید با بودجه حداقلی باز باشد. مطمئنا در نظر گرفتن بودجه مناسب برای خرید درب اتوماتیک و یک انتخاب صحیح می تواند سالها آسایش را برای ساکنین یک ساختمان به ارمغان بیاورد.

جک درب اتوماتیک

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تعمیرات درب اتوماتیک,تعمیرات درب کنترلی,تعمیرات جک پارکینگ,تعمیرات درب اتوماتیک پارکینگ,تعمیرات جک درب اتوماتیک,تعمیرات درب برقی,تعمیرات درب ریموتی,تعمیرات درب پارکینگ,تعمیرات درب شیشه ای,تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای,تعمیرات درب شیشه ای اتوماتیک,تعمیر درب اتوماتیک ,تعمیر درب کنترلی,تعمیر درب شیشه ای,تعمیر جک پارکینگ
Designed By Erfan Powered by Bayan