گروه مهندسی پیشتاز شهر تهران

تعمیرات درب اتوماتیک,تعمیرات درب کنترلی,تعمیرات درب شیشه ای اتوماتیک,تعمیرات جک درب اتوماتیک,تعمیرات درب شیشه ای

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای,09128345066,تعمیر درب برقی,تعمیر درب اتوماتیک

درب شیشه ای

درب شیشه ای اتوماتیک یکی از پرمصرف ترین و کاربردی ترین درب های اتوماتیک می باشد. مکانیزم الکترونیکی و مکانیکی این نوع درب نسبت به انواع مشابه درب های اتوماتیک دارای مکانیزم پیچیده تری می باشد.

نوع اوپراتور الکترونیکی درب شیشه ای اتوماتیک هم دارای برنامه ای کاملا متفاوت و متمایز می باشد . درب اتوماتیک شیشه ای جایگزینی مناسب برای انواع دستی یا همان درب های لولایی شیشه ای می باشد. هر چند که قیمت اجناس مرغوب این اوپراتور گران می باشد ولی در طولانی مدت و گذشت زمان ، بسیار مقرون به صرفه بوده و هزینه های انرژی کمتری صرف برودت یا ایجاد حرارت در محیط خواهد شد.

از بعد بهداشتی و آنالیز کردن محیط خارج از داخل نیز درب اتوماتیک شیشه ای رتبه بالایی را به خود اختصاص می دهد.

سوالات بسیار زیادی از طرف کاربران این نوع درب های اتوماتیک شیشه ای مبنی بر “انتخاب درست یک سیستم” می شود که ما یک به یک به آنها پاسخ می دهیم.

1 – میزان تردد در محیطی که درب شیشه ای در آن نصب می شود.

2 – ارتفاع و عرض ورودی درب شیشه ای “تاثیرگذار در وزن اسلاید های متحرک”

3 – حداکثر ورودی بازشو نسبت به ورودی اصلی مفید ” تاثیرگذار در نوع اوپراتور درب شیشه ای

4 – انتخاب رنگ شیشه سکوریت یا نوع کلاف های درب شیشه اتوماتیک “تاثیرگذار در هزینه ساخت”

5 – میزان اختصاص بودجه جهت انجام درب اتوماتیک شیشه ای ” تاثیرگذار در قیمت ارایه اوپراتور”

عواملی دیگری نیز در انتخاب این نوع درب اتوماتیک دخیل هستند که جزئی بوده و نیاز به توضیح آن نمی بینیم.

اگر میخواهید درب اتوماتیک شیشه ای شما دارای عمر بیشتری باشد و کمتر به دردسر برخورد کنید حتما موتور آن را از نوع براشلس یا بدون زغال انتخاب نمائید مانند برند السا ” Elessa ” ایتالیا .

این نوع موتور در ترددهای زیاد داغ نمی کند و نیازی به تعویض زغال نمی باشد در عین حال اگر موتورهای زغال دار سرویس نشوند و زغال آن ها دچار مشکل شود مستقیما به روتور آسیب خواهد رساند و باید کل موتور تعویض شود.

حال خبر خوب و جالب اینکه این نوع موتورها دارای استاتور کاملا الکترونیکی می باشند و برعکس موتورهای زغال دار که آهنربا می باشد دارای عمر بسیار زیادی می باشد.

استاور یا بالشتک کناری این موتورها با فرکانس کار می کند مانند موتورهای پله ای که نظارت خاصی از طرف کنترل باکس نیبت به گردش آنها هست.

این وظیفه برعهده انکودر می باشد و انکودر با نظارت بر گردش صحیح موتور ریپورت لحظه به لحظه موتور را به کنترل باکس درب اتوماتیک شیه ای می رساند.

در آیتم بعدی انتخاب در شیشه ای وزن درب های متحرک بسایر مهم بوده و حتما باید هنگرها از نوع خوب استفاده و طراحی شده باشند.

آیتم بعدی انتخاب میزان بازشو ، اوپراتور را از لحاظ ساختمان اصلی آن متمایز و مشخص می کند که ساده ترین آن درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدی می باشد و پیچیده ترین آن درب اتوماتیک شیشه ای گردان یا رولوینگ می باشد.

جهت توضیحات بیشتر و آگاهی شما دوستان عزیز از سیستم مناسب درب شیشه ای جهت نصب در مکان مورد نظر با ما تماس بگیرید و رایگان مشاوره شوید.

  • ۱۲۳۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تعمیرات درب اتوماتیک,تعمیرات درب کنترلی,تعمیرات جک پارکینگ,تعمیرات درب اتوماتیک پارکینگ,تعمیرات جک درب اتوماتیک,تعمیرات درب برقی,تعمیرات درب ریموتی,تعمیرات درب پارکینگ,تعمیرات درب شیشه ای,تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای,تعمیرات درب شیشه ای اتوماتیک,تعمیر درب اتوماتیک ,تعمیر درب کنترلی,تعمیر درب شیشه ای,تعمیر جک پارکینگ
Designed By Erfan Powered by Bayan