گروه مهندسی پیشتاز شهر تهران

تعمیرات درب اتوماتیک,تعمیرات درب کنترلی,تعمیرات درب شیشه ای اتوماتیک,تعمیرات جک درب اتوماتیک,تعمیرات درب شیشه ای

تعمیرات درب اتوماتیک پروتکو,09128345066,proteco

پیشتاز شهر

تعمیرات جک پارکینگی پروتکو  (PROTECO)

جک برقی درب اتوماتیک پروتکو مدل (LEADER 4)

محصول شرک پروتکو (Proteco) بوده که از با کیفیت ترین جک های برقی موجود در بازار می باشد.

پروتکو (Proteco) یک شرکت قدیمی ایتالیایی و با سابقه درخشان در زمینه تولید جک های برقی می باشد. اولویت های تولید محصول در این شرکت به ترتیب کیفیت ، خدمات و قیمت مناسب است که در راستای رضایت مشتری این فرایند با نظارت دقیق متخصصین این شرکت انجام می شود.

جک درب اتوماتیک لیدر 4 پروتکو قابلیت کارکرد در هر شرایط اقلیمی را دارد و می تواند با زاویه بیشتر از 90 درجه باز شود. علیرغم ظاهر ساده و کلیشه ای آن این جک برقی کاملا برای کاراکردهایی با تردد بالا قابل اعتماد است، شفت بلند و پیستونی (40 سانت) آن به شما این امکان را می دهد که این جک برقی را برروی هر نوع درب و حتی درب های تک لنگه بتوانید نصب کنید.

جک برقی درب اتوماتیک مدل لیدر پنچ (leader5)

یکی از بهترین و پرسابقه ترین جک های جک پارکینگی تولید شرکت سیماران است، که البته برند پروتکو آن نیز ایتالیایی می باشد. این جک برقی قابلیت کارکرد در هر شرایط اقلیمی را دارد و می تواند با زاویه بیشتر از 90 درجه باز شود. علیرغم ظاهر ساده و کلیشه ای آن این جک پارکینگی کاملا برای کاراکردهایی با تردد بالا قابل اعتماد است، شفت بلند و پیستونی (50 سانت) آن به شما این امکان را می دهد که این جک را برروی هر نوع درب و حتی درب های تک لنگه بتوانید نصب کنید.

این جک به دلیل داشتن شفت بسیار بلند قادر است هر لنگه درب را تا زاویه 160 درجه باز کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تعمیرات درب اتوماتیک,تعمیرات درب کنترلی,تعمیرات جک پارکینگ,تعمیرات درب اتوماتیک پارکینگ,تعمیرات جک درب اتوماتیک,تعمیرات درب برقی,تعمیرات درب ریموتی,تعمیرات درب پارکینگ,تعمیرات درب شیشه ای,تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای,تعمیرات درب شیشه ای اتوماتیک,تعمیر درب اتوماتیک ,تعمیر درب کنترلی,تعمیر درب شیشه ای,تعمیر جک پارکینگ
Designed By Erfan Powered by Bayan