گروه مهندسی پیشتاز شهر تهران

تعمیرات درب اتوماتیک,تعمیرات درب کنترلی,تعمیرات درب شیشه ای اتوماتیک,تعمیرات جک درب اتوماتیک,تعمیرات درب شیشه ای

تعمیر و فروش جک فک,09128345066,تعمیر جک پارکینگfaac,فروش جک پارکینگfaac

برای تماس لمس نمائید 09128345066

شرکت فک

شرکت فک یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین تولیدکنندگان جک پارکینگی در جهان می باشد که محصولات خود را به کشورهای مختلفی از جمله ایران صادر می نماید. مقر این شرکت در ایتالیا می باشد و تمامی محصولات این شرکت نیز در ایتالیا بسته بندی می شوند. جک پارکینگی فک ازدوام بالایی برخوردار است و در شرایط آب و هوایی سخت از -20 درجه سانتی گراد تا +55 درجه سانتی گراد مقاوم است و قابل استفاده می باشد. همچنین از مزایای جک پارکینگی فک بی صدا بودن آن است. از آنجاییکه تخصص شرکت فک در تولید جک پارکینگی الکتروهیدرولیک می باشد، این محصولات را می توان با کیفیت بسیار خوب و قدرت بالا تهیه نمود. اما این شرکت در جهت تکمیل تولیدات خود و حفظ رضایت مشتریان، اقدام به تولید جک پارکینگی الکترومکانیکی برای انواع درب های سبک و کم تردد کرده است که قیمت پایین تر اما دوام بالایی دارند. در ادامه به توضیح چگونگی انتخاب جک پارکینگی مناسب خواهیم پرداخت.

انواع جک پارکینگی

جهت اتوماتیک کردن انواع درب های لولایی، کشویی و کرکره ایِ زیر سقفی می توان از جک های پارکینگی مختلف استفاده نمود. سیستم کارکرد این جک ها برای هر نوع درب متفاوت است. مثلا برای درب های لولایی از بازو، برای درب های کشویی از ریل و برای درب های کرکره ای زیر سقفی از هنگر استفاده می نماید. برای انتخاب نوع درب و جک مورد استفاده برای آن باید دقت کنیم که در چه مکانی، با چه تعداد تردد روزانه و چه میزان فضایی قصد نصب درب اتوماتیک را داریم. جک پارکینگی فک از نظر قدرت به دو نوع تقسیم می شود که عبارتند از:

جک پارکینگی الکترومکانیک فک

جک پارکینگی الکتروهیدرولیک فک

در صورتی قصد اتوماتیک کردن درب یک ساختمان مسکونی با تعداد واحد های کم را دارید، می توانید از جک پارکینگی فک از نوع الکترومکانیک برای این ساختمان استفاده نمایید. جک های الکترومکانیکی توانایی و قدرت جابجایی درب های نسبتا کم وزن و با طول کم را دارند که محصولات فک نیز در این زمینه می درخشند. اما در صورتی که درب مورد نظر مانند درب گاراژها و کارخانه ها، وزن و طول زیادی داشته باشد، از جک پارکینگی الکتروهیدرولیکی برای اتوماتیک کردن آن استفاده می نمایند. کاملا واضح است که تردد و عبور و مرور از این درب ها بسیار زیاد است و در هر ساعت بارها و بارها نیاز به باز و بسته شدن آن می باشد. بنابر این درب های الکتروهیدرولیکی که از فشار روغن برای حرکت شفت ها استفاده می نمایند و تعداد تردد آنها نامحدود می باشد، برای استفاده در این مکان ها مناسب هستند.

اقلام موجود در کیت جک پارکینگی

با خرید یک جک پارکینگی فک، بسته ای به شما تحویل داده می شود که در آن بازوها، دو عدد ریموت کنترل، مرکز فرمان، چشم الکترونیک، چراغ های هشدار دهنده و قطعات نصب موجود می باشد. این جک پس از نصب شدن بر روی درب از طریق بازوها و با تبدیل نیروی الکتریکی به مکانیکی یا هیدرولیکی توانایی جابجا کردن درب را پیدا می کند و بوسیله ی ریموت می توان فرمان بازو بسته شدن درب را صادر نمود. درواقع با فشردن هر یک از دکمه های موجود بر روی ریموت کنترل، دستوری به مرکز فرمان ارسال می شود و مرکز فرمان نیز دستور باز یا بسته شدن درب را اجرا می نماید. در این حالت چراغ های هشدار دهنده شروع به چشمک زدن می نمایند و در صورتی که در زمان بسته شدن درب مانعی مابین درب ها باشد چشم الکترونیک موجود بر روی درب، مانع را تشخیص می دهد و درب دوباره باز می شود.

خدمات پس از فروش محصولات

بی شک خدمات پس از فروش و گارانتی برای هر محصولی مهر تاییدی بر کیفیت و اعتبار آن محصول می باشد. محصولات شرکت فک در ایران از خدمات پس از فروش و گارانتی با مدت بالایی برخوردار هستند که این موضوع نظر مشتریان را به این برند جلب کرده است. شرکت ایمن فک که یکی از نمایندگان رسمی محصولات فک در ایران می باشد این محصولات را به مدت 4 سال از زمان درج شده در فاکتور فروش گارانتی نموده و از خدمات خود بهره مند ساخته است. سرویس دهندگان این شرکت در صورت بروز مشکل در محل حاضر خواهند شد و به رفع مشکل می پردازند. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول با کارشناسان بخش ما تماس حاصل بفرمایید.

  • ۱۳۱۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تعمیرات درب اتوماتیک,تعمیرات درب کنترلی,تعمیرات جک پارکینگ,تعمیرات درب اتوماتیک پارکینگ,تعمیرات جک درب اتوماتیک,تعمیرات درب برقی,تعمیرات درب ریموتی,تعمیرات درب پارکینگ,تعمیرات درب شیشه ای,تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای,تعمیرات درب شیشه ای اتوماتیک,تعمیر درب اتوماتیک ,تعمیر درب کنترلی,تعمیر درب شیشه ای,تعمیر جک پارکینگ
Designed By Erfan Powered by Bayan