گروه مهندسی پیشتاز شهر تهران

تعمیرات درب اتوماتیک,تعمیرات درب کنترلی,تعمیرات درب شیشه ای اتوماتیک,تعمیرات جک درب اتوماتیک,تعمیرات درب شیشه ای

تعمیر و فروش جک پروتکو,09128345066,تعمیر جک پارکینگproteco

برای تماس لمس نمائید 09128345066

پروتکو یک برند ایتالیایی است که به طراحی و ساخت انواع درب های اتوماتیک مشغول است. مدلهای این برند جزو پر فروشترین ها در ایران میباشد که به دلیل سادگی نصب و کارایی مناسب محبوبیت فراوانی نیز دارد. مدار فرمان مدلهای پروتکو همگی دارای صفحه دیسپلی بوده و برنامه دهی به سیستم را بسیار آسان میکند.

جک پارکینگی پروتکو لیدر4

جکهای لیدر 4 پروتکو به گونه ای ساخته شده اند که هر کدام از آنها باید دقیقا در محل خود که سمت چپ و راست درب می باشد نصب گردد به این معنی که نمی توان جکی که برای سمت راست درب ساخته شده است را در سمت چپ درب نصب نمود.

جک پروتکو لیدر4
جنس جکهای لیدر 4 پروتکو کاملا از فلز بوده و شفت 40 سانتیمتری آن از فولاد می باشد.خلاص کن دستگاه تقریبا نزدیک لولای درب، کنار موتور قرار گرفته و جای مناسبی دارد.اما ایراد این قسمت نحوه دستی کردن جک ها می باشد که بدون آموزش خلاص کردن جکها مشکل است. برای خلاص کردن جکها نیاز به کلیدهای مخصوص که روی پکیج درب اتوماتیک پروتکو وجود دارد، است.

هر جک لیدر 4 پروتکو دارای قدرت 350 کیلوگرم می باشد، که این محصول را جزو جکهایی با قدرت مناسب قرار می دهد.پروتکو مدعی است این جکها دربهایی با وزن هر لنگه 350 کیلوگرم را به طول هر لنگه درب به عرض 2.75 متر میتواند باز و بسته نماید.

توان مصرفی لیدر4 پروتکو 280 وات است که با برق 220 ولت شهری کار می کند. این موضوع به این معناست که با وجود اینکه این جک پارکینگی قدرت بالایی دارد، امکان اضافه نمودن برق اضطراری برای زمان نبود برق وجود نخواهد داشت و در آن زمان می بایست به صورت دستی درب پارکینگ را باز و بسته نمود.

به دلیل قدرت مناسب لیدر 4 این سیستم را می توان روی دربهای تک لنگه نیز نصب نمود.البته برای دربهای زیر 3 متر و زیر 350 کیلوگرم. حداکثر مقدار بازشو درب برای این جک پارکینگی 110 درجه می باشد.

جک پروتکو لیدر4

مدار کنترل فرمان پروتکو لیدر4 (Q60)

مدارکنترل لیدر 4 که Q60 نام دارد یکی از اولین نمونه های کاملا دیجیتال می باشد. پیش از این در بسیار ی از سیستمهای جک پارکینگی کنترل فرمانهای آنالوگ و نیمه دیجیتال وجود داشت اما Q60 پروتکو تحول زیادی در این عرصه ایجاد نمود و نمونه های تولیدی بعدی راه پروتکو را پیش گرفتند.

پروتکو Q60 را نمی توان بهترین مدار کنترل در جک پارکینگی دانست، اما می توان مدار فرمانی دانست که تمامی نیازهای اصلی مصرف کننده را برای درب پارکینگ برآورد می سازد.از جمله برنامه های اصلی که Q60 پروتکو در خود جای داده موارد زیر می باشد.

  1. تایم بازشو به دقت یک ثانیه به صورت مجزا برای جک سمت راست و سمت چپ
  2. زمان برای بسته شدن اتوماتیک
  3. فست کلوز( بسته شدن درب بلافاصله پس از عبور از مقابل چشمی)
  4. فشار پشت جک - برای مواردی که نیاز به قدرت بیشتری برای فشار نهایی باشد
  5. قابلیت تک لنگه نمودن جک با دکمه B ریموت برای نفر و موتور
  6. قابلیت اتصال به قفل برقی به وسیله استفاده از ماژول کارت مل

دیگر متعلقات جک پارکینگی پروتکو لیدر4

پک پروتکو لیدر4 شامل دو عدد جک لیدر 4، یک عدد کنترل فرمان Q60، فلاشر، یک جفت فتوسل پروتکو و دو عدد ریموت فابریک پروتکو می باشد.
متعلقات دیگری مانند براکت پایه عقب و جلو و همچنین پین و خازن برای نصب محصول در پک سیستم موجود است.

گارانتی جک پروتکو لیدر 4

محصولات جک پارکینگی پروتکو توسط شرکت سیماران وارد کشور شده و گارانتی می شود.روی تمام اجزای اصلی سیستم جک لیدر و همچنین مدار فرمان یک هولوگرام و شماره سریال درج شده که همگی با شماره ی کارت گارانتی مطابقت دارد.
پروتکو تمام محصولاتش را با 30 ماه گارانتی روانه بازار نموده که زمان نسبتا بالایی می باشد. این ضمانت هر گونه خرابی در جک و مدار فرمان را شامل خواهد شد. اما باید توجه داشت که ریموتها و فتوسل شامل گارانتی نیستند.

کارت گارانتی پس از نصب می بایست توسط فروشندگان مجاز مهر و امضا شود و در هنگام هر سرویس درب یا خرابی جک در اختیار مسئولان خدمات پس از فروش قرار گیرد تا تاریخ و شرح سرویس پشت کارت درج گردد.

نتیجه گیری

جک پارکینگی لیدر4 پروتکو یکی از باسابقه ترین جکها برای درب اتوماتیک می باشد که توسط شرکت معتبر سیماران وارد شده و دارای گارانتی 30 ماهه میباشد. جکهای لیدر4 دارای قدرت هر لنگه 350 کیلوگرم است که جمعا قدرت 700 کیلوگرم می تواند برای اکثر دربهای سبک و نیمه سنگین نصب گردد.
به طور کلی محصولات شرکت پروتکو اعتبار بسیار خاصی در ایران دارند که گل سرسبد این محصولات لیدر4 است. درب اتوماتیک پروتکو لیدر چهار جزو پرفروشترین محصولات جک پارکینگی است که همه اینها را مدیون کیفیت بالا، گارانتی مناسب و قیمت مناسب می باشد.

  • ۱۵۵۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تعمیرات درب اتوماتیک,تعمیرات درب کنترلی,تعمیرات جک پارکینگ,تعمیرات درب اتوماتیک پارکینگ,تعمیرات جک درب اتوماتیک,تعمیرات درب برقی,تعمیرات درب ریموتی,تعمیرات درب پارکینگ,تعمیرات درب شیشه ای,تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای,تعمیرات درب شیشه ای اتوماتیک,تعمیر درب اتوماتیک ,تعمیر درب کنترلی,تعمیر درب شیشه ای,تعمیر جک پارکینگ
Designed By Erfan Powered by Bayan